במידה והגיע אליך המוצר ומסיבה כלשהי החלטת להחליף למוצר אחר / לבטל עסקה, חשוב שתקרא את תקנון החלפות, החזרות וביטולים שלנו על פי חוק הגנת הצרכן:

ניתן לבטל / להחליף מוצרים בתוך 14 יום מיום קבלתם בצירוף הוכחת קניה.

החזרה / החלפה מתבצעים כשהמוצר ארוז באריזתו המקורית ולא נפתח כלל ושלא נעשה בו שימוש.

במידה והמוצר עומד בתנאי ההחזרה, החזר כספי / הזיכוי יתבצע לאחר שהמוצר הגיע לכתובתנו ועד 5 ימי עסקים, אנו נספק החזר כספי חלקי. דמי ביטול הינם בסך 5% ממחיר המוצר.

ניתן להחזיר מוצרים פיזית לכתובתנו ביקינטון 3 בנוף הגליל, או דרך שליח מטעמנו לאחר יצירת קשר טלפוני וקבלת אישור על החזרה / החלפה. 

לקוח המעוניין להחזיר מוצר / להחליף / לבטל עסקה לאחר שהחבילה כבר יצאה מהמחסנים שלנו הינה בעלות של 29.90 ש”ח עבור שליח עד הבית או 19.90 במידה והלקוח בחר במשלוח לנקודת חלוקה. ניתן גם להחזיר את החבילה באמצעות דואר שליחים או עם כל חברת שליחויות אחרת שבאחריות הלקוח. 

בנוסף, אם קיבלתם מוצר דרך שליח עד הבית או דרך נקודת חלוקה, והאריזה החיצונית נראית לעין פגומה / קרועה / רטובה או כל דבר אחר שנראה לא תקין, יש לדווח על כך טלפונית במספר 1700-501-048 או דרך פתיחת פנייה כאן עד 48 שעות מזמן קבלת המוצר. כל טענה שתתקבל אחרי פרק זמן זה לא תתקבל ולא תהיה ללקוח כל טענה כלפי חברת ויסטוק WeStock.

 

לכל שאלה אנחנו זמינים עבורך:

טלפון: 1700501048 שלוחה 1

וואטסאפ: 054-905-8842

מייל:   info@westock.co.il