מאמרים

על סוגי לק ג’ל שיש בשוק

אם אתן מחפשות כתובת מומלצת המציעה מבחר איכותי של סוגי ג ל לציפורניים, באתר של המותג המוביל westock תזכו במענה שלם. יש לנו מבחר עשיר ואיכותי של סוגי לק ג ל בשלל מרקמים וגוונים, ממנו כל אחת יכולה לאתר סוגי לקים שמתאימים לה ולהזמינם בפשטות ובבטחה ישירות דרך אתר החברה.

סוגים עיקריים של לק ג’ל

ניתן לחלק את מגוון סוגי הלק ג’ל שיש בשוק לשלושה עיקריים. קודם כל ישנו לק ג’ל שקוף המשמש עבור בניית ציפורניים באופן פשוט ומהיר, בעוד ששני הסוגים האחרים מיועדים לציפורניים טבעיות והם מוצעים כלק שקוף ולק צבעוני. הלק השקוף משמש בעיקר לשמירה על הציפורניים מפני סדקים ושבירה, בעוד שלקים צבעוניים, שהפכו למבוקשים במיוחד, מספקים מלבד הגנה על הציפורן גם לוק מטופח ונשי בשלל סגנונות עיצוב.

על סוגי לק ג'ל שיש בשוק

מגוון סוגים של לק ג’ל

כאמור ניתן למצוא בשוק מגוון סוגים של לק גל בשלל גוונים ומרקמים, כמו שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

  • לק קרם – סוג לק מאוד פופולארי המגיע בגוון אחיד ומבריק, אותו מורחים לאחר ייבוש עם כשתיים או שלוש שכבות.
  • לק מטאלי – לק מאוד מבריק בעל חזות המזכירה מתכת, אותו ניתן למצוא בשלל גוונים לרבות של כסף, זהב, כחול כהה וקופר.
  • לק מאט – לק עם גימור מט חסר ברק ושטוח שלרוב לא מורחים עליו טופ או מייבש לק, וכך שומרים על חזות הגימור הייחודית שלהם. כמו כן, מי שרוצה גימור מאט יכולה גם לבחור בכל סוג של לק עם הוספה של שכבת גימור עליונה של טופ מאט.
  • מולטיכרומי או דואו כרומי – לקים ייחודים עם אפקט של מראה המשנים את הצבעים שלהם בהתאם לזווית בה הם מוצגים. הלק מסוג דאו כרום מכיל שני סוגי צבעים ואילו לק מולטיכרומי משלב כמות גדולה יותר של צבעים. כמו כן לקים אלו יכולים להכיל גילטרים, שימרים ועם גימור מטאלי.
  • לק שימר – לק ג’ל המכיל חלקיקים נוצצים זעירים שיכולים להיות בגוון יותר כהה או יותר בהיר מהלק עצמו, ואף בגוון שונה לגמרי. לקים אלו מוצעים עם כמויות שונות של שימר ועם גימור מולטיכרומי או דואו כרומי. כמו כן ניתן למצוא לק שימר עם חלקיקים שנוצצים בעת תנועה או חשיפה לאור בכל צבעי הקשת.
  • לק גליטר – לק המכיל נצנצים בגדלים שונים, מנצנצים קטנים הדומים ללק שימר ועד נצנצים גדולים במיוחד, כאשר לסוג זה של לק לרוב יהיה גימור מטאלי. בנוסף, ככול שיש בלק יותר נצנצים וככל שהנצנצים יותר גדולים כך ללק יש מרקם יותר נוכח שבכדי לשמרו יש למרוח עליו לסיום שכבת טופ. כמו כן, לפני השימוש בלק יש לנער את הבקבוקון מכיוון של גליטרים יש נטייה לשקוע בתחתית הבקבוק.
  • לק חול – לק עם מרקם גרגרי קשה ועבה שבדרך כלל יהיו בתוכו גליטרים. כמו כן מדובר בלק נטול ברק, בגימור מאט, שניתן להעניק לו ברק על ידי שימוש במייבש לק.
  • גימור ג’לי – לק עם גימור ג’לי שאינו אטום ושיש לו גימור חצי שקוף. הוא עשיר בפיגמנטים ויש לו חזות רטובה מלאה בעומק. כך מתקבל אפקט של לק הנראה על בסיס מים. כמו כן לק זה משתלב נהדר עם לק גליטר.
  • סוגים נוספים – יש בשוק עוד מגוון סוגים נוספים של לק ג’ל, כשהמבחר כל הזמן מתעדכן ומתחדש.

להזמנת סוגים שונים של לק ג’ל איכותי ישירות דרך האתר המוביל של westock לחצו כאן.