מאמרים

מסכת קרטין משקמת – כדי לשמור על שיער מטופח ויפה

השיער שלנו, בדיוק כמו העור שלנו, עשוי לסבול מנזקים הנגרמים כתוצאה מחשיפה ממושכת לשמש, תזונה לא נכונה, סטרס וגם הגיל שעושה את שלו. יש לא מעט דרכים לשמור על השיער, אך מה קורה כשכבר נגרם לא נזק? האם ניתן לשקם אותו ולהחזיר לו את הברק, את החיוניות שאיבד ואת היופי שלו? התשובה לכך היא בהחלט כן, תודות לפיתוחים הרבים והחדשניים בתחום הקוסמטיקה, כדוגמת מסכת קרטין משקמת.

 

לשפר את מראה השיער

שגרת טיפוח השיער כוללת לא מעט שלבים. חפיפת השיער בשמפו, לאחר מכן שימוש במרכך שיער לעיתים או בקרם מיוחד ובהמשך – מסכה ייעודית. השוק מציע כיום מבחר רחב מאד של מסיכות לשיער, ובייחוד לאלו הסובלות משיער יבש מאד או כזה שאיננו נראה עוד חיוני. הדבר קורה לא מעט בעקבות צביעת השיער, פן על בסיס קבוע, וגם מסיבות אחרות כמו חשיפה לשמש, גנטיקה וכו’. אחד הפתרונות במקרים כאלה היא מסכה מיוחדת, המתבססת על רכיב בשם קרטין.

הקרטין הוא חלבון, שנמצא בגופנו באופן טבעי, בעיקר בשכבה החיצונית של העור, בציפורניים וגם בשיער. תחזוקת השיער בצורה נכונה צריכה לכלול שימוש בתכשירים המכילים, בין היתר קרטין, המהווה חלק משיקומו של השיער. הקרטין עוזר לטפל במקרים של שיער יבש ופגום, הוא מחזיק לו את הברק שאיבד עם הזמן, את המראה המטופח והיפה שלו וגם את המגע הנעים. על פי מחקרים שבוצעו בתחום נמצא כי חפיפת השיער פעמים רבות מדי וגם שימוש בתכשירי שיער מסוימים עשויים ליבש את עור הקרקפת ולפגוע בזקיקי השערה. בחירה בתכשירים, לרבות מסכת שיער, המכילים קרטין עוזרת להתמודד עם מצבים אלה ומשפרת את מראה השיער באופן פלאי.

 

פשוט וקל

השימוש במסכה משקמת המכילה קרטין הוא פשוט מאד. יש למרוח את המסכה על שיער נקי, ולהתמקד בזמן המריחה בחלק היותר חיצוני של השיער, משמע מהאמצע ועד הקצוות. אלו הם בדיוק אותם אזורים בעייתיים, הנוטים להתייבש ולהיראות לא חיוניים. מריחת המסכה בחלקים האלה משיבה לשיער את היופי שלו ואת הזוהר וזאת, כמובן, בתנאי שמקפידים לבצע זאת אחת לתקופה. ניתן למצוא מסיכות מסוגים שונים וחשוב להתאים את המסכה גם לסוג השיער כדי להשיג את התוצאות הרצויות. למתלבטות באיזו מסיכה וסוג לבחור, מומלץ להתייעץ עם המומחות והמומחים בתחום.

השיער שלך איבד מהיופי ומהברק שלו? מחפשת תכשיר שישיב לו את הזוהר שלו, את הרעננות ובעיקר את המראה הנהדר, שכל כך התגאית בו בעבר? Westock היא הכתובת הנכונה עבורך. החנות האינטרנטית מעמידה לרשותך מגוון רחב של מוצרים, לרבות מסכות לשיער מסוגים שונים. לסקירת כלל המוצרים המוצעים לך בחנות של Westock, לחצי כאן ולקבלת מענה טלפוני על שאלות נוספות הקשורות לרכישה, התקשרי ל – 1700-50-10-48