מאמרים

מסכת פחם לפנים – הטרנד השחור הבא

אם את דואגת לטפח את עצמך ועוקבת אחר הטרנדים החמים ביותר של עולם הקוסמטיקה, וודאי שמעת לא מעט לאחרונה על מסכת פחם לפנים. ואכן, מסכת פחם היא בין הטרנדים הבולטים של השנים האחרונות, טרנד שצץ לאחרונה ונראה שיישאר אתנו כאן לעוד שנים ארוכות. יש לא מעט מסכות לפנים העשויות חומרים שונים. חלק מהן מתבססות אך ורק על חומרים טבעיים, חלק הן שילוב של כמה סוגים שונים של חומרים. ישנן מסכות לעור הסובל מבעיות שונות, ישנן מסכות לעור רגיל, יש מסכות המומלצות לנשים בוגרות ויש לנערות. הסוד, ובדומה לכל תחום אחר, הוא למצוא בדיוק מה שמתאים כדי ליהנות מהתוצאות הרצויות.

מסכת פחם לפנים – הטרנד השחור הבא

מסכת פחם לפנים – להיפטר מרעלים מזיקים

כאשר מדברים על מסכת פנים פחם מתכוונים למסכה העשויה פחם, שהוא סוג של פחמן. מדובר בפחמן מעובד, שאותו מפיקים מאגוזים ומקליפות קוקוס שעברו תהליך של שריפה בטמפרטורות גבוהות מאד וחימום על ידי גז. בשל העיבוד הזה יכול הפחם שהתקבל להיות בעל יכולת ספיגה וסיפוח גבוהות מאד, כאשר המשמעות לכך בפועל היא יכולתו לספוח חומרים רעילים, הנוטים להצטבר על עור הפנים.

הרפואה הקונבנציונאלית מציעה פתרונות רבים מאד, שבהם מעורב הפחם, ובשנים האחרונות הגיע החומר המיוחד הזה גם לעולם הקוסמטיקה והפך לטרנד של ממש בזכות יתרונותיו הרבים. ישנם מבחר רב מאד של תמרוקים, הקשורים לטיפוח עור הפנים, הכוללים פחם, תמרוקים המוצעים על ידי חברות קוסמטיקה מובילות ומוכרות ומותגים בינלאומיים מצליחים.

העור שלנו חשוף במהלך היום לרעלים רבים. הרעלים האלה נספגים על ידי העור ואם לא דואגים לנקות אותו כראוי ולהסיר ממנו את אותם רעלים, הוא עשוי לסבול מנזקים חמורים, שהופכים קשים ככל שחולפות השנים. השימוש במסכת פחם עוזר להיפטר מהרעלים שצבר העור עם הזמן ולנקות את הנקבוביות כהלכה. כך העור “נושם” חמצן נקי, מתחדש ונשמר רענן ובריא. במסכות הפחם לא משתמשים מדי יום, אלא בתדירות נמוכה (בשונה מקרם פנים, למשל). יחד עם זאת, גם בתדירות הנמוכה הזו התוצאות ניכרות כבר מיד לאחר השימוש בדרך כלל, מה שבא לידי ביטוי במראה הזוהר של העור וחיוניותו. יש אף הטוענים כי שימוש בתכשיר מסוג כזה עוזר גם בהאצת התבגרותו של העור ולכן הוא נקרא, בין היתר, אנטי-אייג’ינג.

חשוב לך לשמור על עור הפנים שלך ולהיפטר מכל הרעלים שהצטברו בו? מחפשת מוצרי טיפוח איכותיים שיעזרו לך במשימה החשובה הזו? Westock היא הכתובת הנכונה עבורך. החנות האינטרנטית מעמידה לרשותך מגוון רחב של מוצרים, לרבות מסכות פחם לפנים ומסכות מסוגים נוספים. לסקירת כלל המוצרים המוצעים לך בחנות של Westock, לחצי כאן ולקבלת מענה טלפוני על שאלות נוספות הקשורות לרכישה, התקשרי ל – 1700-501048