מאמרים

מבחר איכותי ועדכני של מוצרים לקוסמטיקאיות

כל מי שעובדת בעולם הקוסמטיקה מודעת לצורך בציוד קוסמטיקה איכותי ועדכני. באתר המוביל של westock תמצאו ציוד מגוון הכולל בין היתר מוצרים לטיפוח פנים וגוף, מוצרי ריסים וגבות, מוצרים עבור הסרת שיער ומוצרי פדיקור, וכן מגוון סוגים של לק ג’ל, ציוד משלים ועוד. בחברה מציעים לכן עבור ציוד קוסמטיקה מחירים משתלמים במיוחד ליד שירות מקצועי עם משלוחים מהירים לכל כתובת מבוקשת.

 

מבחר גדול של מוצרים

באתר שלנו תיהנו ממבחר גדול של מוצרים למכון קוסמטיקה מבית מיטב היצרניות בעולם ובארץ. המבחר כולל למשל מסכות פחם שחורות מבמבוק במידות שונות, כפפות ללא אבקה, ספוגיות איכותיות, סדיני גומי, סבון גבות, מדבקות מגן לפנים, סרטי שיער, רול מחטי מזותרפיה, ושפדולה לאקנה.

כמו כן ציוד לקוסמטיקאיות כולל משקל דיגיטלי מדויק, מברשות איפור איכותיות בגדלים וסוגים שונים, מגרות אחסון לפריטי קוסמטיקה שונים ומראות איפור עם תאורת לד, מכשור לקוסמטיקאית כדוגמת מכשיר לטיפולי פנים מסוגRitter Facial RF Treatment XSZ, מכשיר להלבנת וניקוי פנים, מזו פן, מכשיר ייעודי לניקוי נקבוביות והצאת שחורים, ומכשיר לניקוי פנים עמוק.

באתר תוכלו גם להזמין ציוד מקצועי לבניית ציפורניים, מבחר איכותי של לקי ג’ל ומכשור חשמלי לציפורניים כמו מנורות ייבוש, מכונות שיוף ועוד. כמו כן תיהנו ממבחר משובח של מוצרי טיפוח לפנים ולגוף הכולל קרמים ותכשירי פילינג, וכן ציוד לריסים ולגבות, לרבות ריסים מלאכותיות, צבע לגבות, מספרים צבתות, ציוד להסרת שיער, תכשירי ומוצרי איפור, ועוד.

 

דגשים בבחירת ציוד קוסמטיקה

בחירת ציוד לקוסמטיקאית נדרשת בתכנון נכון ובבחינת שורה ארוכה של פרמטרים. בין היתר בעת בחירת ציוד למכון קוסמטיקה יש להתחשב בגורמים הבאים:

  • סוגי טיפולים- כפי שניתן להבין יש ציוד רב המיועד לצורכי קוסמטיקה, כך שיש לבחור בציוד מתאים לטיפולים שמכון הקוסמטיקה מבצע, בין אם מדובר בסידור גבות, פדיקור, טיפולי פנים, טיפולי גוף, בניית ציפורניים וכדומה.
  • שיטות עבודה- גם בכל תחום של טיפול קוסמטי יש שיטות עבודה שונות, ובהתאם להן יש לבחור בציוד נאות.
  • מסגרת תקציב- כמו בכל תחום אחר, רכישת ציוד למכון קוסמטיקה מבוססת קודם כל על מסגרות תקציב נתונות. את התקציב יש לבסס על עלויות מקובלות של ציוד עבור מכוני קוסמטיקה.
  • סדרי עדיפויות- כדאי ליצור רשימה של ציוד נדרש, מציוד חיוני ועד לציוד שהינו בגדר רשות, ובהתאם לרשימה זו ומסגרת התקציב ניתן לבצע רכישה נכונה של ציוד.
  • תכנון ארוך טווח- ראייה עסקית נכונה דורשת לבחור ציוד מתוך זווית רחבה וארוכת טווח. גישה זו הבוחנת את צמיחת העסק תוביל להשקעה נכונה בציוד קוסמטיקה על מוצריו השונים.
  • איכות- בשוק של ימינו מוצרי קוסמטיקה מוצעים ברמות איכות שונות, כאשר במרבית המקרים כדי לספק עבודות ברמה גבוהה ולזכות בציוד מתקדם ועמיד, עדיף להשקיע בציוד איכותי של יצרן מוכר ומוערך. זאת על פני קניית ציוד זול ממקור לא יודע.
  • השוואה- יש לדעת כי שוק הציוד לקוסמטיקה אינו אחיד במחיריו. אצלנו תוכלו למצוא מוצרים לקוסמטיקה איכותיים במחירים משתלמים במיוחד, עם שפע של הנחות, מבצעים והטבות.
  • שירות- לצד מחירים ואיכות מוצרים, חשוב לבחון גם את טיב השירות שתקבלו. אצלנו תזכו במענה שלם עם שירות מקצוע הזמין לייעץ בבחירת ציוד מתאים ומספק את המוצרים במהירות לכל כתובת מבוקשת בארץ.

להזמנת מוצרים לקוסמטיקאיות מקצועיים ואיכותיים ישירות דרך האתר המוביל של westock לחצו כאן