מאמרים

כריסטינה – איכות ללא פשרות!

הקיץ בישראל הוא חם ולח. ככזה הוא עשוי לגרום לנזקים חמורים בעור הפנים, ובעור הגוף בכלל ואם לא נזהרים התוצאות ניכרות כבר בגילאים צעירים., ובייחוד אצל הנשים. חשיפה ממושכת לשמש איננה טובה לנו, ובכל גיל, וחשוב מאד להקפיד ולשמור על העור מוקדם ככל שניתן. נשים ישראליות רבות, כחלק משגרת הטיפוח שלהן, דואגות למרוח על הפנים קרמים מסוגים שונים. כל זאת, מנת לספק לעור הפנים את הלחות הנדרשת לו, גם בחודשי הקיץ החמים וגם בחודשי החורף (אז העור יבש מאד) וגם כדי לשוות לו מראה רענן, מתוח וצעיר יותר.

 

עמידה בסטנדרטיים גבוהים ומגוון של מוצרים

חברת כריסטינה מציעה סדרה של מוצרי טיפוח לעור, המתאימים לבעיות עור שונות וגם עוזרים למנוע תסמינים האופייניים לאותה הבעיה. המוצרים של כריסטינה קרם פנים וכל השאר מתבססים על עבודות מחקר מקדימות של שנים ועל התאמה מצוינת לעור שנחשף רבות לשמש הישראלית ולנזקים הקשים שהיא מביאה אתה. קרם כריסטינה, כמו גם המוצרים האחרים של החברה, עוזרים לעור לחדש את עצמו ולחזור למראהו הזוהר והרענן.

חברת כריסטינה, שנוסדה בשנת 1982, נחשבת כיום לבין חברות הטיפוח המובילות בעולם, תודות למוצריה המצוינים המתבססים על רכיבים עוצמתיים ועל טכנולוגיות מובילות וחדשניות. את מוצרי הטיפוח של כריסטינה ניתן להתאים למגוון של בעיות עור, קלות וגם חמורות ולספק מענה מדויק למשתמשת בהם. חברת כריסטינה היא חברה בינלאומית שמחזיקה מעבדות הן למחקר והן לפיתוח מוצרים רבים. חזונה של כריסטינה, קוסמטיקאית מנוחה ומקצועית מאד, שהקימה את החברה, הוביל ליצירת ליין של שלם מוצרים, המגנים על העור ובעיקר – מאפשרים לו להגיע אל האיזון הרצוי.

 

שילובים שונים

הקרמים של כריסטינה ושאר מוצרי הטיפול שלה מיועדים לשימוש ביתי ומוצעים גם לקוסמטיקאיות.  תוצאות השימוש בהם ניכרות כבר בתוך פרק זמן קצר ולאורך כל השימוש. המוצרים הללו תומכים בעבודתה של הקוסמטיקאית ובטיפולים שהיא מציעה ומאפשרים לה להגיע אל התוצאה הרצויה בכל טיפול וטיפול. הן במסגרת טיפול נקודתי בבעיית עור קיימת והן כמניעה וכשמירה על העור. המוצרים הם פרי פיתוח של שנים והם עומדים בסטנדרטיים גבוהים במיוחד. אפשר לשלב בין כמה מוצרים כדי להשיג את המענה הנדרש או לבסס את הטיפול על מוצר אחד.

אם את מעוניינת לרכוש את המוצרים האיכותיים של כריסטינה ומחפשת מקום אחד שבו תוכלו לקבל מענה מדויק, Westock היא הכתובת הנכונה עבורך. החנות האינטרנטית מעמידה לרשותך מגוון רחב של מוצרים, לרבות מוצרי כריסטינה הידועים באיכות הגבוהה שלהם. לסקירת כלל המוצרים המוצעים לך בחנות של Westock, לחצי כאן ולקבלת מענה טלפוני על שאלות נוספות הקשורות לרכישה, התקשרי ל – 1700-50-10-48