מאמרים

איך מסדרים ציפורניים בבית?

איך מסדרים ציפורניים בבית

הציפורניים שלך נראות זוועה? מבקשת לסדר אותן? באתר המוביל של westock תמצאי את כל הנדרש לסידור ציפורניים בבית החל מפצירה לציפורן טבעית ועד ללקים איכותיים בשלל צבעים. לא יודעת איך מסדרים ציפורניים, איך לשייף ציפורניים בצורה מרובעת או איך לשייף ציפורניים בצורה עגולה? לפנייך מדריך קצר שיסביר לך איך לעצב ציפורניים יפות ומטופחות.

 

אז איך מתחילים?

בכדי לסדר ציפורניים בבית יש צורך בציוד הכולל משייף ציפורניים, צבתיות לעור ולציפורניים, דוחף עור, באף וכמובן לק מתאים. התהליך עצמו מתחיל בהסרת לק ישן ובקיצוץ של הציפורניים באמצעות צבתית או בעזרת קליפר בייתי. את הציפורניים יש לקצוץ באורך מבוקש ובאופן אחיד. כמו כן למי שיש בסיס ציפורניים קצר כדאי להשאיר ציפורן מעט יותר ארוכה. את פעולת הקיצוץ יש לבצע באופן כמה שיותר מדויק, בעדינות ולאט.

 

איך משייפים ציפורניים

אחרי קיצוץ אחיד עוברים לשלב של שיוף ציפורניים המשפיע באופן ישיר על עיצובן, כאשר התשובה לשאלה איך משייפים ציפורניים נקבעת בהתאם לחזות שרוצים להעניק להן – בין אם מרובעת, עגולה או אחרת. כמו כן, התשובה לשאלה איך לשייף ציפורניים נקבעת בהתאם לבחירה נכונה של משייף, המוצע בשוק בסוגים ודרגות חספוס שונות. לרוב כדאי לבחור במשייף עדין, גמיש ורך, היכול להיות גם משייף זכוכית, בעזרתו יש לעצב את הציפורניים באופן אחיד.

 

איך לעצב את הציפורן

כאמור, פעולת השיוף אחראית על עיצוב צורת הציפורן, כאשר לכל עיצוב של ציפורן מתאים מבנה שונה של אצבעות ויש צורך בצורת שיוף מעט שונה. כך למשל, ציפורן מעוגלת מתאימה גם למי שיש ציפורניים קצרות. מדובר בעיצוב עמיד ששומר על הציפורן מפני שבירה. יצירת צורה זו דורשת לשייף את הציפורנים בצורה מעוגלת, עם גבעה שפסגתה במרכז הציפורן.

לעומת זאת עיצוב של ציפורן מעוגלת ונשית בצורת אליפסה מתאים לציפורניים מעט ארוכות ונדרש בגזירת ציפורן ישרה ושיוף פינותיה לקבלת צורה מעוגלת. ציפורן מרובעת הינה צורה פשוטה להשגה, המבוססת על גזירת ציפורן ישר ושיופה תוך כדי שמירה על מבנה זה.

 

איך מסדרים את העור

לאחר שיוף הציפורניים יש לטבול את הידיים בקערה עם מים חמימים למשך כשתי דקות במטרה לרכך את העור באצבעות. כעת לוקחים דוחף עור, מרימים ודוחפים את העור שסביב הציפורניים, כאשר את העור המיותר המתקבל מפעולות אלו יש לגזור בעזרת צבתית ייעודית למטרה זו, פעולה שיש לבצע לאט ובעדינות. כמו כן, ככול שתרימו יותר את העור כך ייחשף יותר שטח ציפורן למריחת לק.

.

 שיוף בעזרת באף

לאחר דחיפת העור כדאי לשייף את  הציפורניים בעזרת באף מלבני. פעולה זו מכינה את הציפורניים לקראת הנחת לק ועוזרת לו להידבק יותר טוב. השיוף מנקה את הציפורניים, משאיריות של עור ומחליק אותן מבליטות וגבשושיות. גם אם לא מבקשים למרוח לק כדאי לעשות שימוש ב “באפר” חלק המעניק לציפורן ברק טבעי.

 

מסיימים במריחת לק

כעת כשיש לך ציפורניים מסודרות ומטופחות ניתן לעבור לשלב הסופי של מריחת הלק. שלב זה יש להתחיל עם שכבת בסיס שקופה המעניקה הגנה לציפורן מצבעי הלק ומונעת את הצהבתה. אחרי ששכבת הבסיס יבשה מורחים את הלק המבוקש, כאשר את המברשת של הלק יש לנגב על פתח הבקבוקון מהצד שלא מורחים בכדי שלא יהיה יותר מידי צבע.

את המריחה עצמה מתחילים ממרכז הציפורן, ממנו מושחים את הצבע בזהירות לכל הצדדים. לאחר ששכבה זו התייבשה ניתן לעבור לשכבה נוספת עד קבלת מידת אטימות רצויה. ולסיום כדאי למרוח עוד שכבת לק שקופה ששומרת על הלק מלרדת. אם את רוצה למרוח לק ג’ל מדובר בתהליך שלם שיריעה זו קצרה מלפרט.

להזמנת כל סוג של ציוד נילווה לסידור, שיוף ועיצוב ציפורניים ישירות דרך האתר המוביל של westock לחצו כאן.