מאמרים

איך לתקן ציפורן שבורה

אם יש משהו מבאס שיכול לקרות לכל אחת, בכל רגע נתון, זה שנשברת הציפורן, גם אם מדובר בציפורן בריאה המוגנת על ידי לק ג’ל. עבור בעיה זו של ציפורן שבורה תמצאו באתר המוביל של westock מגוון מוצרים שיכולים לעזור.  אם אתן רוצות לדעת איך לתקן ציפורן שבורה לפניכן סקירה קצרה בנושא.

 

לא רק בעיה אסטטית

כידוע, שבירה של ציפורן הינה קודם כל בעיה אסטטית, הגורעת מחזות אצבעות ידיים מטופחות. מעבר לכך, לא אחת שבירה של ציפורן מלווה בכאבים עזים, ובנוסף יש מקרים כמו שבירה של ציפורן בזוויות בעייתית שעלולים לגרום גם לבעיות מהותיות כמו צמיחה בזווית לא נכונה של הציפורן, זיהום ודלקת באזור השבירה ועוד. לכן חשוב שלא להזניח מצב של ציפורן שבורה ויש לטפל בבעיה כמה שיותר מהר בעזרת סיוע מקצועי .

 

האם כל ציפורן שבורה ניתן לתקן

לא כל ציפורן שבורה ניתן לתקן, ובכל מקרה כדי לדעת אם טיפול בציפורן שבורה אפשרי ואיך לטפל בציפורן שבורה, כדאי לפנות לגורם מקצועי שיאבחן את מצב הציפורן. הדבר נכון בייחוד במצבים של ציפורן שבורה לאורך או כאשר ציפורן שבורה מהשורש. הגורם המקצועי יאבחן את מצבה של הציפורן וידע כיצד לטפל בה באופן הנכון ביותר עד שכל אזור הציפורן יחלים.

 

שיטות שונות לטיפול בציפורן שבורה

קיימת יותר מתשובה אחת לשאלה איך מתקנים ציפורן שבורה, המשתנה בהתאם לאופי וחומרת השבירה ועושה שימוש בטכניקות שונות. למשל יש הבדל בטיפול ותיקון ציפורן שבורה ברגל או ביד, בין אם היא נשברה לאורך או לרוחב, בחלקה העליון או מהשורש, וכדומה.

בין היתר קיימת אפשרות של תיקון ציפורן שבורה באקריל. מדובר בשיטה יעילה ומקובלת, במיוחד אם הציפורניים מצופות בחומר זה או בלק ג’ל, המאפשרת להעלים את השבירה מהעין.כמו כן ניתן לעשות שימוש בדבק להדבקת ציפורן שבורה, טכניקה שמאפשרת לעשות השלמת ציפורן ברגל וביד. פעולה זו דורשת להסיר את הלק מהציפורן, לשייף בעדינות את החלק השבור ואז למרוח עליו דבק ייעודי עבור ציפורניים. כמו כן, על חתיכת בד קטנה מורחים דבק ומדביקים לציפורן. בהמשך לאחר שהדבק יבש יש לשייף עוד פעם בעדינות סביב אזור השבר, מחכים לייבוש ומורחים שכבת לק בסיס שקוף שמעליו מורחים כל לק מבוקש.

בנוסף ניתן להשלים ציפורן שנשברה באמצעות בנייה בג’ל. מדובר בתהליך מקצועי לא מאוד מורכב בו מניחים תבנית בנייה על הציפורן השבורה ובהתאם לצורתה, לרוחב ולאורך שלה בונים ציפורן מלאכותית. אם תהליך זה מבוצע על ידי ידיים מיומנות לא יהיה אפשר להבחין בין הציפורן המשוחזרת לציפורנים הטבעיות. כמו כן, במקרים שכל הקצה החופשי של הציפורן נשבר, ניתן כמובן לקצר את הציפורן לצד קיצור של שאר הציפורניים.

 

פעולות שמונעות שבירת ציפורניים

נכון ששבר בציפורן יכול לקרות לכל אחת, אבל עדיין ניתן למזער תופעה זו על ידי טיפול נכון בציפורניים. לשם כך יש לשמור על אצבעות וציפורניים בריאות ומטופחות שזוכות להזנה קבועה, לצד שמירה על צורת נאותה של הציפורן ומריחת לקי בסיס ולק ג’ל המגן עליהן. גם תזונה נכונה מסייעת לגדל ציפורניים חזקות ובריאות.

להזמנת ציוד לתיקון ציפורניים שבורות ישירות דרך האתר המוביל של westock לחצו כאן