מאמרים

איך למרוח לק ג׳ל נכון

בתקופה בה אנו חיים בה מושם דגש על חזות מטופחת, ואין דבר יותר מתסכל מלק שלא ניראה במיטבו. עבור הצורך זה עונה לק ג’ל של חברות מובילות כפי שמציעים באתר המבוקש של westock, עם מבחר גדול ואיכותי של לקים הכולל גם לקים מגניבים ומיוחדים. יחד עם זאת, כדי לזכות בלק יפה יש צורך לדעת איך למרוח לק ג’ל נכון ולשם כך לפניכן מדריך ללק עם שורה של עצות וטיפים ללק ג’ל.

איך למרוח לק ג׳ל נכון

הייחוד לק ג’ל

כולנו יודעות איך למרוח לק רגיל, עם הנחה מדויקות על הציפורן, ייבוש טבעי והסרה בעזרת אצטון. אלא מה? לק ג’ל אינו לק רגיל אלא לק מיוחד המבוסס על ג’ל. מריחת לק כזה שונה מלק רגיל והיא נדרשת בחומרים נוספים, כמו נייר פוליש, אולטרה בונד, טופ ובסיס. כמו כן את הלק ג’ל מייבשים בעזרת מנורות מיוחדת המבוססת על טכנולוגיית לד או UV. לכן מריחת לק ג ל שונה ממריחה של לק רגיל והינה יותר מורכבת, אבל היא ללא ספק שווה את ההשקעה עקב קבלת לק ללא קילופים, עמיד לאורך זמן גם בפני מים וחומרי ניקוי וסבונים. כמו כן הלק מעניק לציפורניים חזות מטופחת וגם שומר על שלמותן ומסייע במניעת סדקים ושברים בהן. יחד עם זאת, בכדי ליהנות מכל היתרונות של לק זה חשוב לדעת איך למרוח  נכון לק ג’ל, כמו שמציעים לכן במריחת לק ג ל מקצועית.

מניקור לפני מריחת לק ג’ל

לפני שבכלל מתחילים למרוח לק ג’ל ישנם שלבים מקדימים שחשוב ליישם. קודם כל, אם מדובר במריחת לק ג’ל על גבי ציפורן טבעית יש לדאוג לבסיס טוב ללק, עם פעולות של מניקור יבש, שאינו מערב מים מכיוון שמים גורמים לציפורניים להתרחב. המניקור מתחיל בניקוי הידיים בעזרת חומר חיטוי ייעודי לציפורניים ולאחר מכן יש לשייף עם פצירה עדינה את הציפורניים עד לקבלת צורה מבוקשת. בשלב הבא דוחפים את העור שבסוף הציפורן. כעת יש להחליק את הציפורניים בעזרת בלוק שיוף עדין ולאחר מכן שוב לנקותן בעזרת חומר החיטוי, ולבסוף מורחים על הציפורן חומר מסיר שומניות.

מריחת לק ג’ל – כל מה שכדאי לדעת!

אחרי סיום עבודות ההכנה עוברים למריחת שכבות מקדימות ומריחה של הלק ג’ל עצמו, באופן כמה שיותר מדויק מבלי לעלות על העור. במידה הלק עלה על העור יש לנקות אותו עם מקלון עץ חד פעמי. בנוסף, כל שיכבה שמיישמים יש לדאוג למרוח עד קצה הציפורן באופן שיעניק לציפורן חזות חלקה ואחידה ושימנע בהמשך מהלק להתקלף.

השלבים של מריחת הלק מתחילים בחומרי בסיס, עם מריחה של שכבת אולטרה בונד והמתנה לייבוש של החומר תוך מספר שניות בודדות. עכשיו יש למרוח שכבה דקה ומדויקת של בסיס, אותה מייבשים עם  מנורת ייבוש למשך שלושים שניות במנורת לד ולמשך שתי דקות במנורת UV. כעת ממשיכים למריחת הלק, עם שכבה דקה של צבע וייבושה תחת מנורה בזמנים זהים לשכבת הבסיס, פעולה שיש לחזור עליה עם עוד שתיים או שלוש שכבות לק עד לקבלת גוון צבע אטום.

את התהליך מסיימים עם מריחה נדיבה וזהירה של טופ, והקפדה שלא ייזל הצידה, כאשר בדרך כלל עדיף לעשות שימוש בטופ שאינו מנטרל ושאינו דביק. את הטופ מייבשים למשך דקה במנורת לד ולמשך שתי דקות במנורת UV. לבסוף מורחים על הציפורניים שמן הזנה שאותו כדאי ליישם כפעמיים בשבוע במטרה לשמור על הציפורן והעור שסביבה.

תהליך הסרת לק גל

במידה ובהמשך תבקשו להסיר את הלק ג’ל עליכן קודם כל להוריד את שכבת הטופ על הצד העדין של פצירה גסה. לאחר מכן יש לקחת פד ללא סיבים טבול במסיר ג’ל ולהכניס את האצבעות למשך כעשר דקות לקליפסים ייעודיים להסרת הלק.

להזמנת לק ג’ל וכל ציוד נילווה למריחה ישירות דרך האתר המוביל של westock לחצו על הלינק