Westock הינו אתר מכירות אונליין למגוון רחב של מוצרים.

כיצד מחפשים מוצרים או מותגים באתר?

ישנן שתי דרכים לחפש באתר: ניתן לחפש מוצרים באמצעות תיבת החיפוש בעמוד הראשי (בחלקו העליון של העמוד במרכז המסך), על ידי כתיבת הטקסט החופשי למה שאתם מחפשים. אפשרות זו נוחה אם אתם יודעים בדיוק מה אתם מחפשים. בדרך השנייה, תוכלו לנווט בין הקטגוריות העיקריות וקטגוריות המשנה המופיעות בעמוד הראשי, ובראש העמוד הראשי תחת “כל הקטגוריות”.

רכישה דרך האתר

כיצד להירשם?

להרשמה לאתר, לחץ על קישור זה: החשבון-שלי/https://westock.co.il

או על לשונית “החשבון שלי” בחלק העליון של האתר.

כיצד אוכל להחליף את שם המשתמש, הדוא”ל, הסיסמה והפרטים האישיים?

תוכלו לשנות את שם המשתמש, כתובת הדוא”ל או הסיסמה שלכם בכל עת על ידי לחיצה על כפתור “החשבון שלי” הממוקם בראש דף הבית, ואז ללחוץ על “פרטי חשבון”. בתום עדכון הפרטים, ללחוץ על כפתור “שמור שינויים” בסוף הדף.

הזמנת מוצר

כיצד אוכל ליצור קשר לגבי מוצר ספציפי?

כדי לברר על מוצר ספציפי, תוכלו לשלוח דוא”ל, וצוות האתר יענה לכם לכל שאלה בהקדם. לשליחת דוא”ל לחצו כאן

דרך נוספת לברר על מוצר היא דרך פתיחת פנייה. לפתיחת פנייה לחצו כאן .

כיצד אוכל לרכוש מוצר מהאתר והאם יש צורך להירשם לאתר לרכישה?

לרכישת מוצר ספציפי,יש ללחוץ על כפתור “הוסף לסל”. מוצר זה נמצא כעת ב”עגלה” שבראש העמוד. ב”עגלה” ללחוץ על כפתור “תשלום” שמוביל אותך לדף “פרטי חיוב” כך שעליך לבחור בשיטת משלוח, למלא פרטים אישיים, ולכתוב הערות להזמנה – אם יש. לאחר מכן לחץ על כפתור “שליחת הזמנה” שיוביל אותך לדף התשלום. בתום המילוי של שיטת המשלוח ואופן התשלום – ההזמנה תושלם.

בכך אינך מחויב להירשם לאתר; אנו נשתמש במידע שרשמת בדף ‘פרטי חיוב’ בכדי לשלוח אליך את המוצר בהתאם לשיטת המשלוח שביקשת.

כיצד אוכל לשלם עבור המוצרים שאני רוצה לקנות? האם אוכל לשלם בתשלומים?

אתה יכול לשלם באמצעות כרטיס אשראי או חשבון PayPal. כמו כן, קיימת אפשרות לשלם עד 6 תשלומים (אם בחרתם לשלם בכרטיס אשראי).

אפשרות נוספת הינה תשלום באמצעות אפליקציית BIT ביט.

כיצד אוכל לדעת אם ההזמנה שלי התקבלה בהצלחה?

בתום מילוי פרטי התשלום, תראה בראש העמוד כי העסקה הושלמה. בנוסף, תקבל דוא”ל שהזנת בעת הרכישה עם סיכום ההזמנה שלך על כל פרטיה.

האם הנתונים שלי מאובטחים?

בכדי לספק ביטחון מרבי בקניות מקוונות, השקענו משאבים גדולים בהקמת מערכת אבטחת מידע והגנה על פרטיות על בסיס הכלים המתקדמים ביותר בתחום. עסקאות באתר מאובטחות על ידי טכנולוגיית SSL עולמית המאושרת על ידי חברות כרטיסי אשראי, וכל פרטי החיוב מוצפנים.

האם רכישות כרטיסי אשראי מאובטחות?

עסקאות באתר מאובטחות על ידי טכנולוגיית SSL, טכנולוגיית אבטחת המידע המתקדמת ביותר. בעזרת טכנולוגיה זו, מידע הקונה מוצפן ומאובטח. כל הרכישות שבוצעו באתר מאושרות על ידי חברות כרטיסי האשראי.

משלוחים

באתר ישנן שתי אפשרויות משלוחים:

  1. שליח עד הבית ( עד 7 ימי עסקים )
  2. משלוח לנקודת איסוף קרובה לביתך. ( עד 7 ימי עסקים)

מה עלי לעשות אם לא קיבלתי את ההזמנה?

אם חלף המועד האחרון למסירה, תוכלו לפנות לצוות האתר דרך פתיחת פנייה (לפתיחת פנייה לחץ כאן) או באמצעות דוא”ל שקיבלת מיד לאחר רכישת המוצר. לשליחת דוא”ל, יש ללחוץ כאן

כיצד אוכל לראות את הרכישות / ההזמנות הקודמות שלי?

ניתן לראות רכישות / הזמנות קודמות בראש העמוד לאחר לחיצה על כפתור “החשבון שלי” ואז על כפתור “הזמנות” שנמצא מתחת ללוח הבקרה.

לכל שאלה או בירור ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע בתחתית כל דף באתר, באמצעות הוואצאפ המופיע בכל דף באתר, או באמצעות שליחת מייל לשירות הלקוחות שלנו